onsdag 4 januari 2012

will grayson, will grayson

Ligger i min säng och läser bok. Ovanligt lat idag. Har lämnat sängen två gånger.. Hämtat banan och kaffe, ätit middag. Orkar inte ens skriva detta inlägg på en dator utan använder mig av Sam. Sam-Sung Galaxys-II. See what I did there?

Jag läser en bok av John Green som en sann NerdFighter. Will Grayson, Will Grayson. Den bästa boken jag läst någonsin! Jag vet inte om jag gillar goth gay-Will eller jag är kompis med världens största gay som är väldigt lång och väldigt gay men ironiskt nog heter Tiny- Will, mest.

Goth gay- Will är den jag mest ser mig själv i. Inte för att jag verken är gay eller goth utan för att vi båda är så dåligt inställd mot allt och kan leva på att prata med folk igenom nätet istället för att lämna våra rum. Däremot är vi bägge konstigt nog populära i verkliga livet och har många vänner irl. Min vi gillar dom på nätet mer och får en slags besatthet i dom. "Logga in nu för fan! ...shit hon logga in! ..vad gör jag.. hon får skriva först.. Yes hon skrev! Jag älskar henne!!"

Däremot har den andre Will en roligare historia att följa om sin gayiga kompis Tiny som är stort som ett hus och älskar musikaler... fast spelar amerikansk fotboll och blir kär i alla pojkar han ser. Possible gay Jane som inte är gay utan är hetro och som Will faller långsamt för. Fast att Will vill vara asexuell. Fail på honom.

Citat från gothar gay Will om Internet Chat:

"i mean, it's not like anyone is laughing out loud about things they lol. i think it should be spelled loll, like what a lobotomized person's tongue does. loll. loll. i can't think any more. loll. loll! or ttyl, bitch, you're not actually talking. that would requireactual vocal contact. or <3. you think that looks like a heart? if you do, that's only because you're never seen scrotum. (rofl! what? are you really rolling on the floor laughing? well, please stay down there a sec while I KICK YOUR ASS.) i need coffee."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar