tisdag 10 januari 2012

I remember it like it was intersting...

Jag håller på att bli sjuk. Jag får inte bli sjuk! Inte nu, inte annars. Absolut inte nu!
Åh, vad gör en bal på slottet? ...ALLT!
Man får en prins och man rider på pumpa och har på sig glasskor, en bal på slottet är fantastiskt!
Jag får gå och be till Tengil eller något.

All makt till Tengil vår befriare, gör så jag blir av med den runda bakteriefloran i mig. Gör så att dom dör en hemsk död och gör så att jag blir stark. Stark nog att hålla upp en bäverdamm och dansa riverdance samtidigt som jag jonglerar vassa knivar. Gör även så att mitt imun-sak blir lika bra som Batmans bälte och lika het som Anne Hathaway i läder. Din trogne Danny.

Så där, nu ska jag nog allt bli frisk! ...Vänta bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar