måndag 16 januari 2012

Klistra inte mackor på tågetfönster, du kan få smisk.

Jag har ganska många konstiga intressen.
Jag har mina vanliga intressen som alla vet om.
Spel, musik, film, animation, konst, osv.
...sen så har jag dom intressena som jag håller lite mer hemligt en andra. Min fasination av mode har jag släppt sen jag slutade skolan. Jag älskar Top Model, fashion shows och allt som innefattar "vackra" "intressanta" människor. Även porr bilder kan innefatta sig här. Porr är vackert inte upphetsande för mig. En mänsklig naken kropp är vackert, speciellt, annorlunda. Alla ser olika ut, som ett eget konstverk. Detta intresse har bara ett fåtal vetat innan, tex min EST klass. Nu vet dom flesta om det.

...sen kommer det som ingen riktigt vet om, dans, ballet, teater.
Jag älskar att kolla på uttryck, vare sig det kommer genom en mun eller om det kommer genom kroppen. Ibland önskar jag att jag börjat med dans av något slag men det blev aldrig så, men teater, det har jag hållt på med, älskat och förlorat. Så nu sitter jag och smyg kollar på mordern ballet och drömmer mig bort.
Speciella lilla mig.


Vad har detta inlägg med att man inte ska klistra mackor på tågfönster? Jo, allt kan jag berätta för er. Det är dagens lärdom förstår ni! Jag gjorde detta när jag var liten, fick skäll, så jag tänkte att ni inte skulle behöva göra det. Bra va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar