tisdag 3 januari 2012

detiKATER

Kate, katers17 eller katersoneseven. Hur kan man förklara hur mycket denna tjej betyder för mig varje dag? Jag sitter seriöst och väntar på hennes nya dagliga vlog, varje dag. Kan helt ärligt säga att jag titta in på Youtube minst 5 gånger per dag för att checka om hon har lagt upp en ny.

Varför har hon fått en sådan makt över mitt liv? Vad gör hennes liv så intressant för mig? Är det för att jag har följt henne sen 2008? Är det för att jag faktiskt har träffat människan? Varför blir jag så glad av att se henne?

Har jag någon som känner samma för mig? Som måste kolla på min tumblr, twitter eller blogg varje dag? Nej skulle inte tro det, Danny är för evigt ensam.



Jag tycker alla ska kolla på katersonesevens alla vlogs och helst på
THE NAKED (SKIN) TRUTH [DEC.29.11 DAY 428]
och
THE NEXT CHAPTER [DEC.31.11 DAY 430]

som har fått mig att gråta av två olika orsaker. Fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar