måndag 2 januari 2012

Nytt år, nytt i världen, nytt liv. 2011, Hejdå!

Jag har aldrig vart så glad över att lämna ett år som 2011.
2011 har för mig vart ångestens år. Ångest över allting, studenten, jobb, kompisar, pengar, räkningar och kärlek. Inget gick som det skulle i 2011 så hej, 2012!



Mitt nyår spenderade jag med mina grabz! Nu läster ni säkert crabz. Så på er säger jag "Why not Zoidberg?" (V) (;,,;) (V) Med mina grabz menar jag Matte och Yodabjörn. Det var grymt kul, mysigt, barnsligt och förvirrade.

Det visa sig att du är du, mig är mig och dig är dig. (Jag = du, Yoda = mig, Matte = dig) Och egentligen skulle "som" också komma, Som aldrig döck upp.

Vi sprängde ihopsatta smällare och lekte med elden. Sen sprängde vi riktiga raketer. Det var grymt fint. Vi käkade tjockolad pudding med grädde och massa popcorn, ostbågar och zhipz. Dessutom fanns det derp kolor som Yoda hade tagit med sig, dom smakar socker och man gjorde derp min. Jag ville spela LIFE men mina grabz ville inte skaffa barn med en bil...

Kul, mysigt, barnsligt och förvirrade. Grabz and beaver.


2 kommentarer:

  1. spelet va för det första inte komplett och för det andra va det du som gav upp på spel reglerna ;) . annars hade vi spelat det, även fast blå bil drunknade i floden, röd bil i havet och grön hamnade på skroten ^^

    SvaraRadera
  2. Ni hade säkert gömt saker med era söperkraftär!

    SvaraRadera