fredag 27 januari 2012

Waiting for a ride in the dark.

Jag stänger av mig själv och börjar undra om andra tycker det här är skönt. Din beröring. Dina andetag. Det är bara skin. Det finns inget som säger, detta är skönt. Det är bara bröst. Blir andra tjejer kåta av att få dom smekta... jag stänger av och tar en långpromenad utanför jorden och kommer tillbaks efter du är klar.

Är det fel av mig att göra så? Jag känner ingenting, bara obehag. Jag blir 13 år gammal igen. Osäker rädd. Vill springa iväg. "Varför rykte du till?" För att jag får panik men kan inte säga det till dig i person. Jag har panik, men är fortfarande kär. Kär men i panik. Paniken, avstängning - En dator som går i viloläge. Drömmar om att kunna känna normalt. Drömmar om att kunna fungera normalt.

Drömmar om att kunna behaga dig och det du vill fast jag själv inte kan det. Panik. Obehag. Jag tar en långpromenad utanför jorden bort mot stjärnorna och dom andra planeterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar