söndag 22 januari 2012

HALLON MOUSSE... på dinosaurier.

Jag gjorde min favorit efterrätt igår, efter jag hade vart med min favorit kille, med hans favorit syster med pojkvän och glott på Gladiatorerna.

Hallon mousse på veganvis!
Super lätt att göra och är så mumsigt!
Man behöver en avokado, en vaniljstång, en skvätt honung och frysta hallon. That's it liksom.

Man börjar med att ta och kastar in en avokado i en bra vips skål (utan skal och kärnan, så klart) öppnar upp vaniljstången och tar det svarta måjset och kastar det i skålen också! Utan att missa helst.
Sen tar man och häller lite frysta hallon i, dom måste vara frysta. Frysta, helst frysta. Kanske inte så frysta, dom kan vara lite tinade. På behag hur mycket hallon du vill ha och samma gäller honungen.
Jag brukar inte ta så mycket honung. En skvätt så där.
Nu tar man fram ELVISPEN AV KAOS! Och sönder vispar skiten till en fet smet. Sen så häller man upp det i fina skålar och smarrar.
Kan serveras med grädde om man är äcklig...
eller keso om man är cool!
Eller ätas utan någonting!



Och efter jag hade gjort denna efterrätt och sagt godnatt till min PV. Så satte jag mig på YT och snurrade runt och hittade denna bittra kvinna.
Så nu har hon fått mig att tro att dinosaurier inte finns...
Hon sa även att inte UNICORNS finns, men alla vet redan att dom gör det och att dom är FantastiskA!
Nej seriöst hon har starka aggroment som får en att tro att dinosaurier faktiskt aldrig funnits. Sjukt intressant. En kvinna i min smak.

3 kommentarer:

  1. Det var smaskens! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Intressant tant, intressant blogg, intressant Danny! Glad att Raow visa mig detta. Fika och skate någon dag? Slå mig en signal<3

    SvaraRadera