tisdag 3 januari 2012

Det finns en ö, som har en ö med en sjö, som har en ö!

Man lär sig något nytt varje dag så idag tänkte jag lista upp 5 saker jag har lärt mig idag.

1. Det finns en ö, som har en ö med en sjö, som har en ö och den ligger i Filippinerna. Luzon.

2. Det är helt okej att räkna till tjugotio under inventeringen, så länge du själv vet att det betyder trettio.

3. Om man säger "Jag är på yay humör!" med macka i munnen, kan det låta som om man säger "Jag är på gay humor." vilket får Johanna att tro att du vill bli Jonas Gardell.

4. Om man ramlar och säger "Det är lugnt, jag hitta det jag leta efter!" får det folk att skratta mer åt dig...

5. Asumbra är ett tjockt bra ord om man inte vet vad man ska säga. Släng dig fett nice! Släng dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar