onsdag 28 december 2011

Dansa med en främling.

Jag blir väldigt ofta insnöad på olika saker.

Just nu är det följande saker.
Stickat, i alla former, färger och egenskaper.
Skjortor, två färgade mänskjortor från ex dressman.
Tove Styrke, inte hennes musik men henne som person, av 12 låtar gillar jag 4, vilket inte är en stor marginal så jag skulle inte kalla mig ett fan utan mer en stalker.
Tumblr, jag uppdaterar jesus i min själ för mycket.
Gravadlax, är lite som en gravid kvinna när det kommer till gravadlax. Kan inte få nog.
MTG/WoW/Skyrim, egentligen världens mest nördiga spel. Jag är en nörd. Det passar mig.

Livsinsnöningar, något som jag har haft i mitt liv en lång tid.
Hadouken, eller allt James Smith, älskar den människan, han är min kung i musik.
Star Wars, förstår inte dom som aldrig sätt filmerna iaf 4-6.
Enter Shikari, allt jag behöver säga här är THE LIONS ARE AT THE DOOR
Bävrar, djuret som har min själ.
Zombies, har alltid gillat dom levande döda, som en nekrofil på julafton.


Detta är inte beroenden. Det är mer eller mindre saker som gör mig till mig. Jag. Danny, den konstiga människliga bävern från Sverige.


Nu ska jag ringa och påminna Johanna om att hon ska ringa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar