onsdag 28 december 2011

Dagens

Dagens ord: Duktig
Dagens mat: Kött med mango och potatis, mums
Dagens köp: Ingenting
Dagens plan: Städa, träna och lata
Dagens låt: Awolnation - Kill Your Heros
Dagens händelse: Gick ut i hallen och sa till mig själv att det var dags att träna, högt, för jag är konstig, stanna mitt i en mening och kollade på två mystiska kartonger som stod och hängde i hallen.
Dagens måste: Sluta vara lat
Dagens vill ha: Clementiner
Dagens inspiration: 30talet
Dagens humör: Gladig. Tröttig. Konstig.
Dagens utseende: Uppsatt och stora myskläder
Dagens tabbe: Tappade en is bit i strumpan. Hur gick det till?
Dagens mest underbara: Johanna!
Dagens söta: Johanna sa vad jag skulle få i jul/nyårs present.
Dagens tråkigaste: Jag vill ha presenten nu, men den är inte ute än.
Dagens roligaste: Skriket som uppstod när jag fick en isbit innanför strumpan.
Dagens duktiga: Städat, tränat och målat!
Dagens tanke: "Varför finns det kartonger här i hallen?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar