måndag 27 februari 2012

Raderad från socialiteten.

Jag bestämde mig för idag att ta bort facebook helt.
Den känns tråkig och uppmärksamhets krävande.
Till för att visa fylleskallar som ramlar och faller för sin egna dumhet och sedan visa det offentligt.
Bli taggad i fula bilder, få statusar gillade, stalka personer man kände eller inte alls känner och inte folk man umgås med.
- Dom som har mest vänner online vinner!
You know what? Ju mer vänner du har på facebook desto mindre vänner har du i verkliga livet.

Grattis. Åh... nej, herregud! Klev jag dig på handen nu? Det var ju synd.
Allvarligt, ta på dig skorna och gå till din väns dörr och knacka på och häng istället.
...Eller du kan få ringa/smsa också men det är coolare att bara dyka upp.

Moving on... ska ringa Rasmus och säga åt honom att vi ska umgås. Eller i alla fall ringa honom och påminna om att han ska ringa mig. För sånt vi gör bäst.

1 kommentar:

  1. - Hääääj Dannyyyyy!
    - Heeej! Du ska ringa mig! *klick*

    SvaraRadera